Drömde en dröm som fick mig vakna genomblöt.

För någon månad sen drömde jag om min barndom, jag drömde så intensivt att jag trodde de var  i dagsläget.. drömde om mamma & mig, att jag sa något till henne (minns inte vad) som fick henne att tända till & jag började springa runt i lägenheten för att skynda mig till ytterdörren i all mörker väl där så kunde jag inte öppna dörren (precis som i filmer.).. jag hörde mamma bakom mig men jag såg henne aldrig, fick panik var tvungen ta mig ut.
 
jag visste precis vad som skulle hända annars om jag inte lyckades ta mig ut, hon skulle ta tag i mitt hår med hela sin hand & dra i det så att det skulle ömma bara att röra vid det..
 
jag vaknade upp flygande upp ur sängen rakt uppåt. andades jätte tungt, kände mig totalt svettig i huvudet & såg att min tröja var blöt.
 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0