stan idag.

idag har man åkt till stan för att kolla en jacka till Leo, ville ha en speciell jacka men den fanns självklart inte i affären bara på nätet .. suck
 
men jag kom hem med långärmat till leo, 2 pack som J köpte som han själv säger är hans son med men det är jag som har koll på vad han behöver.
 
Sen skulle jag kolla jacka till mig då min inte täcker rumpan riktigt & har fortfarande mage efter Leo så den passar inte så bra längre. & jag fann en som jag gillade som jag annars inte skulle köpa men jag ska försöka sluta med min stil & byta ut den helt mot annat, känner att det är dags med nytt, det blev en grön parkas från h&m, leo tröjor likaså därifrån =)
 
johan fann också en tröja som inte alls är han annars men han gillade den så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0