på smällen. gravid. i väntans tider. (igen.)

här sitter man i vecka 26 (+1) inne i vecka 27, med en nio månaders bebis snart tio månaders som är gnällig pga en tand ytterligare i munnen som ska komma fram. den sjunde blir det nu. han har fått precis 4 st samtidigt som ska komma fram i överkäken utan problem, men när det kommer till underkäken är han desto känsligare.
 
Bebisen i magen sprattlar, sparkar & trycker på nerver i magen som gör så in i helsike ont ibland, urinblåsan trycks det på med. & magen växer. =) ..
 
Snart blir jag tre barns mamma det har jag svårt att smälta. Har man haft en snart 7 åring stort sett hela tiden så är det jätte konstigt med en till & nu när jag börjar lära mig att Leo heter Leo & inte David & att man är 2 barns mamma så blir man snart tre!
 
Jag funderar på namn har några jag fastnat för men jag vet inte. Svårt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0